czwartek, 6 października 2011

“There must be a better way.”

Dzisiaj w nocy odszedł najbardziej charyzmatyczny i kreatywny człowiek który zmienił życie miliardów ludzi na lepsze. Inspirował i tworzył. Geniusz pełen pasji, bezkompromisowy i oddany swym przekonaniom.  
Dziękujemy Steve. 


Jedno z Jego przemówień które wywarły na mnie największe wrażenie i dały dużo do myślenia. Rozdanie dyplomów w Stanford z 2005. Tłumaczenie moje i Tomka.

"Keep looking, don't settle."
"Stay hungry, stay foolish"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 "Świat stracił wizjonera. Steve Jobs był jednym z najlepszych amerykańskich wynalazców. Był na tyle odważny, by myśleć inaczej, na tyle śmiały, by wierzyć, że może zmieniać świat i wystarczająco utalentowany, by to zrobić" - Barack Obama

"Czasem ludzie wyznaczają sobie w życiu jakieś cele. Steve Jobs zrealizował każdy cel, jaki sobie wyznaczył.[...] Steve mówił, że przeżywa każdy dzień tak, jakby był jego ostatnim. A ponieważ rzeczywiście tak robił, zmienił nasze życie, na nowo zdefiniował całe działy gospodarki, a jego udziałem stało się jedno z najrzadszych doświadczeń w ludzkiej historii - zmienił sposób, w jaki każdy z nas postrzega świat. Świat stracił wizjonera [...]"." - Steve Woźniak

"Jestem głęboko zasmucony informacją o śmierci Steve'a Jobsa. Melinda i ja składamy najszczersze kondolencje jego rodzinie i przyjaciołom oraz każdemu, z kim Steve zetknął się w swojej pracy. Steve i ja poznaliśmy się niemal 30 lat temu. Byliśmy kolegami, rywalami i przyjaciółmi przez ponad połowę swojego życia. Na świecie rzadko pojawia się ktoś, kto wywiera nań tak dogłębny wpływ jak Steve, wpływ, który będzie odczuwany przez liczne przyszłe pokolenia. Dla tych, którzy mieli to szczęście by z nim pracować, spotkanie Steve'a było wielkim zaszczytem. Będzie mi go bardzo brakowało." - Bill Gates

[Steve był]... "mentorem i przyjacielem. Dziękuję za pokazanie, że to co tworzysz, może zmienić świat." - Mark Zuckerberg,

"Gdy dorastałem, Steve był moim bohaterem." - Jerry Yang

"Tacy ludzie jak Steve Jobs zmieniają nasz świat." Dimitrij Miedwiediew

Brak komentarzy: